با فروش شارژ کسب درآمد عالی رو شروع کنید
جدیدترین مطالب
لینک های وب





کسب درآمد با فروش شارژ

خوب ایندفعه هم باز با یک روش کسب درآمد به نوعی دیگر با شما همراه هستیم و فقط برای شروع یک سوال از شما می پرسم اون هم این است:
-آیا شما کسی رو می شناسید که موبایل نداشته باشد؟
-چند نفر رو می شناسید بالای یک سیم کارت داشته باشند و از هر چندتاش استفاده کنند؟
در ایران شاید ندانید با جمعیت 80 میلیون نفری اش چیزی حدود 60 میلیون سیم کارت فعال در کشور موجود می باشد که یعنی در حال استفاده است.
خوب اگر دقت کنید فروش شارژ نیز به سیم کارت یا اپراتور بستگی دارد و وقتی ما می بینیم در کشور ما 60 میلیون سیم کارت فعال موجود می باشد پس چرا ما توی کسب و کار با فروش شارژ نزنیم.جالبی اینکار این است که شما می توانید بدون یک ریالی هزینه (بدون سرمایه) کار خود را شروع کنید در این روش فروشگاهی رو معرفی می کنم که بدون هزینه برای شما فروشگاه ایجاد کرده و می توانید از آن کسب درآمد رو اغاز کنید.
*این فروشگاه ها ایرانی هستند پس نگران پرداختی ها و کسب درآمد از این فروشگاه ها نباشید.
www.chargereseller.com
charge.com1000
شما می توانید با ایجاد فروشگاه بصورت رایگان و فروش شارژ به دیگران یا دوستان یا اقوام و فامیل سود خوبی کنید که من یک مقدار توضیح درباره ای سود آن در پایین می گویم:
سود شارژ 1000 تومانی : 20 تومان
سود شارژ 2000 تومانی : 50 تومان
سود شارژ 5000 تومانی : 100 تومان
سود شارژ 10000 تومانی : 200 تومان
اما شاید یک سوال برایتان پیش بیایید که ای بابا این که سودش کمه پس برای چی فروشگاه بزنم اما باید در نظر داشته باشید که اول کار اینطوری هست و سخت است اگر یکم کار کنید و قوی اش کنید و توی سرچ هم رده اش بیاید بالا دیگر به راحتی خود ماهی چند صد هزار تومان درآمد کسب کنید.
فکر کنید با جا افتادتون توی اینترنت و مردم سفارشها زیاد می شود 1000 نفر,2000 نفر,5000 نفر و 10000 نفر و همینطور بیشتر و بیشتر و سودهی بیشتر برای شما و کسب درامد عالی از این راه. جالب تر اینجاست که این فروشگاه شارژ های یکی یا دو تا اپراتور رو نمی فروشد بلکه چهار تا اپراتور را می فروشد پس یعنی نگران چیزی نباشید.تازه به غیر از فروش شارژ سیم کارت نیز می توانید با لینک ها و بنرهای زیرمجموعه گیری نیز 5 درصد از درآمد زیرمجموعه خود را کسب کنید,البته کسانی که می خواهند فروشگاه خود نیز رده اش بالا و فروش شارژ اش بیشتر شود سعی کنند در بین فامیل و دوستان و.. آن را تبلیغ کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیسیستم همکاری در فروش
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب و کارکسب درآمد با فروش شارژشارژ1000chargeتجارت

تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 2:41 | نویسنده : ATH |